Tuesday, April 27, 2010

cinta

memang lah kata orang mula bercinta manis-manis belaka..konon..da lame bercinta masam masin semuanya kan..heee;)) kalaw betul nak mencari cinta,cari cinta yang betol2 ikhlas..datang dari dalam hati..owh teromantik pulak..sebenarnya nak cakap saya Cintak kan keluarga saya lebih dari segala-galanya..bf pon kalah..ahaha..selagi saya masih bernyawa,jantung masih berdenyut selama itu lah saya akan menyintai mereka..cinta mereka ikhlas..no fake at all..masa susah sama2,senang pon same..mungkin kadang2 anak dara dia tersasar jauh dari apa yang mereka ajar,tapi mereka tetap da di belakang saya kan..semakin hari saya semakin dewasa..macam tak percaya..tapi keluarga saya terutama Abah masih ingat saya kanak 2 lagi..nak berjalan malam pon tak bagi..risaw katanya,bukan senang nak jage anak dara..hihi..kalw boleh saya nak kembali zaman kanak2,senang kan mase tuh..

saya sayang keluarga saya<3

No comments:

Post a Comment