Friday, October 23, 2009

bersalah

yer berslah from being jauh dari DIA..kerana ku lupe jalan yg sentiasa dihadapnku..menilai kegembiraan.keseronokan lebih dr keredhaan..andai sje aku pergi dr dunie.kemane akn aku tuju..DIA x penah lupekan aku,aku yg pergi jauh,jauh sgt dr NYA..hina sungguh hamba mu ini..melangkah trlalu cepat sampi terlupe ape yg tertinggal di belakang..kerana aku lalai,aku yg selalu mnyalahkan org laen,aku yg sentiasa memperbodohkan diri dgn benda2 karut..DIA lempar aku dgn segala ujian supaya beringat..tp tidak aku yg serg menyalahkan diri dan takdir..hari ini sekali lg ujian ..aku dicabar dgn kesabarn,cukup2 sabar..kalaw saje kaki ini igin melangkah,aku mau pergi jauh..pergi jauh dr kau tp dekat dgn DIA..aty ini terlalu sesak dgn ujian,kemarahan ,keegoan ..pergi lah kau jauh dr aku,kerana aku terlalu penat bersabar..hati ini terlalu sakit nak menilai betap bgus nya kalaw bersabar..yer cukup .aku penat...

No comments:

Post a Comment