Monday, March 22, 2010

sakit hati

buat mase sekarang aku sakit hati ngn nenek aku..aduhai org tua ni langsung ta nak dengar cakap org..sume salah..letih aku dibuatnya..semakin hari semakin lupe tapi celoteh nye sgt meletihkan..sepanjang cuti aku lebih banyak mendiamkan diri dari bersuara dengn dia..takot2 termarah, terkecik hati pulak..tak pasl2 aku yang berdosa..so zip up my mouth..grrr!

kalaw dulu dia mungkin suka dengan kehadiran,tapi tidak lagi sekarang..setiap kali wajah ku menjelma di muka pintu dia pasti muka nya masam..begitu juga family aku..adat lah kan org tua,itu org tua..keluarga aku hanya menumpang..dugaan kan ya Tuhan.. kadang2 kesabarn aku da berada di puncak paling atas pon..bile aku pandang aku ta sampai hati...

nenek semakin hari semakin lupa..tapi tak lupa beli ikan hari..tuh yang aku pelik..adakah rutin??
tapelah ..tapi agak bankrup mak aku..haish..kdg aru rase.im being a diffrent dira pon ade bile duduk situ..ngeee;P Dira sekarang sudah pandai naek hangin.grrr

if i can,i wish i can scream out loud what i feel rite now..God pls help me..i need u so much..give me strength and patience

No comments:

Post a Comment